2014. július 10., csütörtök

Prológus

16 éves koromban szüleim munkája miatt ki kellett költöznünk Londonba. Nagyon szomorú voltam és nem akartam itt hagyni mindent, Budapesten. Az  egész életemet... Ezért a legeslegjobb barátnőm, Szandi velem jött. Már kiskorunk óta nagyon jó barátnők vagyunk. Mikor kiköltöztünk egy ideig a szüleimmel laktunk, de a jó angoltudásunknak köszönhetően hamar beilleszkedtünk és találtunk egy jó lakást. Legjobban azt sajnáltam amikor kiköltöztünk, - bár Szandi velem jött - hogy sok barátomat itt kellett hagynom. Főleg Bencét. Ő volt a legjobb fiú haverom. Azóta is tartjuk a kapcsolatot skype-n. Közben ő egy tehetségkutató döntőse lett a csapatával, a ByTheWay-jel. Szandival már hallottuk ahogy énekelnek és tényleg nagyon jók. Idő közben én betöltöttem a 19. életévem, ahogy Szandi is és végül arra jutottunk, hogy hazaköltözünk Budapestre. Először kerestünk egy kisebb albérletet amit ki tudunk fizetni. Nem volt túl nagy, de a képek szerint nagyon otthonos volt. Mivel nemsokára lesz Bence szülinapja úgy gondoltuk Szandival, hogy meglepjük az érkezésünkkel. Ehhez viszont kellett valaki aki segít és jó barátja Bencének. Ezért gondolkodtam, hogy ki lehet az aki a legjobban ismeri Őt. Mivel már nagyon régen találkoztunk nem nagyon ismerem a baráti körét, és ezért az egyik bandatagra gondoltam. Végül Olivérre írtam rá Facebookon. Elmondtam neki hogy ki vagyok és az ötletemet. Tetszett neki, ezért segített. 

2 megjegyzés:

  1. Sziasztok! Nagyon jó a prológus! :) Mikor lesz új rész?

    VálaszTörlés
  2. Szia!:)
    Örülünk hogy tetszik. Igyekszünk. Ma vagy holnap kész lesz.:)

    VálaszTörlés